Els nens i nenes de la classe dels Gelats i les Tortugues hem anat a una Gelateria de Barcelona, al barri de Gràcia, a la plaça Revolució (Gelateria Caffetteria Italiana). No és una gelateria normal, és artesanal! Això vol dir que fan els gelats dins l’obrador que tenen amb els ingredients naturals! L’Eduard i el seu fill Edu són uns grans gelaters! Ens han volgut explicar el seu ofici i ens han fet viure una gran experiència que no oblidarem! Després d’aprendre moltes coses ens han convidat a un gelat. Hem pogut escollir el que nosaltres volíem! N’hi havia molts!!!
Des de l’escola volem agrair l’atenció i la dedicació rebuda de part d’aquests grans professionals i us animem a què aneu a fer un petit tast i a que els nens us expliquin tot el que ja saben! Gràcies Eduard i Edu, ha estat tota una aventura!