Què és?

És una reunió d’alumnes representants de les aules de l’escola, des de P5 i fins a 6è. És un espai democràtic per als alumnes del centre, on poder debatre diferents temes d’interès.

Qui forma part?

L’assemblea de delegats d’aula està formada per tots els delegats d’aula des de P5 i fins a 6è. Aquests delegats/des han estat escollits democràticament per als seus companys.

Àmbits d’actuació?

Poden ser diversos, sempre que afecti a la convivència dels alumnes.

Organització?

 Ens trobem en un aula tots els representants de les classes. I de manera assembleària prenem decisions consensuades per tots els presents.

Funcionament?

Convocades per als representants al Consell escolar, o bé per part del mestre coordinador del Pla de convivència. Es debatran aquells temes d’interès, i  s’arribarà a un acord al qual els respectius representants hauran de traslladar a les seves aules.