La Setmana Cultural fa que l’horari de la nostra escola es torni una mica boig, ja que es programen activitats molt diferents de les que fem la resta del curs. Hem tingut una mica de tot: contes, pel¬∑l√≠cules, gimcanes, dibuix, mutualitats, contes, llibres, berenar, concurs literari… Tot ben amanit amb h√†bits saludables, salsa pirata i ganes de passar-ho b√©!

Aqu√≠ teniu fotografies de algunes de les activitats de la setmana cultural d’enguany:

Els contacontes de 5√® van preparar uns contes molt macos, alguns acompanyats amb sorpreses que van regalar als assistents. Cada grup d’alumnes va poder escoltar 7 contes!

El alumnes de 6√® van preparar una gimcana plena d’aventures!

Els alumnes de 2n van explicar els seus contes amb les seves capses museu, tal i com ens va proposar en Bufalletres.

LLet nostra ens va portar la seva vaca perquè la poguéssim munyir!

La tarda del divendres, despr√©s de l‘intercanvi de llibres de segona m√†, la vam passar al pati amb companyia de tots els alumnes de l’escola gaudint del berenar que ens van preparar els pares i mares de l’AMPA.

I per acabar la Setmana Cultural, El Concurs Literari de l’escola!