Archive for desembre, 2011

SORTIDA A CAN COLL P3

0

Us deixem unes imatges de la sortida de Can Coll que van fer els nens de p3.
Ens ho vam passar molt bé!!

P3A

P3B

PRACTIQUEM LA TAULA DEL 9!

0

Un simpàtic video per practicar  la taula del 9.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yxA8yARWx8A[/youtube]

ÚLTIM DIA DE PISCINA!!!!

0

Els nens i nenes de 3r han gaudit de l’última jornada de piscina d’aquest curs.

 

FEM TEATRE!

0

Els alumnes de sisè, com cada any, fan teatre a l’escola!

 

 

HAVEN’T MET YOU YET

0

Els alumnes de sisè coneixen bé aquesta cançó de Michael Bublé!

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBpvsSeBh54[/youtube]

JA ÉS NADAL A L’ESCOLA!

0

Aquesta tarda, les nostres parelles lingüístiques s’han encarregat de guarnir l’escola amb els motius nadalencs que les famílies han decorat tan i tan bé. Demà, quan arribeu, us adonareu que JA ÉS NADAL A L’ESCOLA SANT JOSEP!

Moltes gràcies a tots i a totes!

ARRIBADA DEL TIÓ AL PARVULARI

0

Avui ha arribat el tió de Nadal al Parvulari. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 estaven molt contents i impressionats!!!!
Recordeu de portar-li menjar perquè s´engreixi hi pugui cagar moltes sorpreses!!!!

Aqui teniu les fotos.

P3

P4

P5

GUIA PER A PARES I MARES AMB NENS I NENES DE 3 A 6 ANYS PER ESTIMULAR I AFAVORIR EL GUST PER LA LECTURA

0

Llegir amb els fills compartint i gaudint, una inversió de futur…

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lRN3O84y6f8[/youtube]

SORTIDA AL TEATRE: LA CIGARRA I LA FORMIGA I LES 4 ESTACIONS

0

Els nens i les nenes de p3 vam anar al teatre i ens ho vam passar molt bé, aquí us deixem unes imatges per a que les pogueu gaudir.

p3A

p3B

SIMULACRE D’EVACUACIÓ PER INCENDI

0

Benvolgudes famílies,

Us informem que avui dia 5 de desembre hem realitzat un simulacre d’incendi en compliment de les instruccions del Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu de treballar els hàbits de prevenció amb l’alumnat i el personal del centre.

Després de fer-ho, valorem aquells aspectes que cal que millorem i prenem nota per a la propera vegada.

Atentament,
Coordinadora de Riscos
Sant Vicenç dels Horts, 5 de desembre de 2011

 

 

Go to Top