Arxiu diari: 14 abril 2013
Tió piscina 1rB
Encara que arriba amb una mica de retard us deixem les fotos del tió que vam fer amb els nostres monitors del curs de piscina.
Portes obertes piscina 2n
Per a tots aquells pares que no vau poder venir a veure’ns i per aquells que sí vau poder venir us deixem les fotos que vam fer durant la jornada de portes obertes del segon trimestre. Ens ho vam passar molt bé!!!!
10 min lectura 2n
Bones a tothom!!
Us deixem un parells de fotos per a que veieu com de seriós ens prenen els 10 min de lectura que fem cada matí a l’escola i que tant ens agrada!
Carnestoltes 2013 2n
Els alumnes de segon ens mostren com poden arribar a ser tan terrorífics disfressats de Frankenstein i de núvies de Frankenstein.
La llet màgica 2n
Els alumnes de segon hem estat investigant sobre la tensió superficial dels líquids.
Què necessiteu per poder fer l’experiment a casa vostra? Llet sencera, colorants de diferents colors, sabó de rentar plats, un recipient i una vareta mágica (bastonets de les oïdes).
Què és la tensió superficial? És una propietat de l’aigua que permet que certs objectes i éssers vius puguin surar a la superfície de l’aigua tot i tenir una major densitat.
Procediment: Dins del recipient posem la llet. Afegim els colorants, anem fent taques amb diferents colors. Amb un bastonet prèviament mullat amb sabó toquem la llet i… ops! Els colorants màgicament es desplacen d’un cantó a l’altre del recipient.
Explicació científica: Les taques de colorant que posem a la superfície no es dissolen i es queden concentrades, però si interferim a la llet amb una mica de sabó es comença a veure una mica de moviment.
Esperem que us hagi agradat tant com ens va agradar a nosaltres!!!
Nadal: Tió piscina i escola 2n
Encara que arriba amb una mica de retard aquí teniu el recull de fotografies de Nadal on podreu veure la cara de felicitat que teníem tots!