Escoles Verdes

CA

Dinamització del comitè ambiental

Comentar-vos que encara queden les últimes places pel curs de formació que comença demà:

Farem un recull de bones pràctiques de Comitè Ambiental d’Escoles Verdes que funcionen de forma participativa i parlarem de com adaptar les dinàmiques participatives del Comitè Ambiental a les mesures sanitàries que ens exigeix la COVID. Activitat virtual en horari de 17.30 a 18.30h:

  • Dimarts 1 de desembre de 2020
  • Dijous 3 de desembre 2020
  • Dijous 10 de desembre de 2020
INSCRIPCIÓ com dinamitzar el CA

11 PRODUCTES DE NETEJA SOSTENIBLE PER FER A CASA

Just s’acaba la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, i us proposem uns tallers per a poder fabricar els productes de neteja de manera casolana:

11 productes de neteja sostenible per fer a casa

 

 

40 Primaveres hem viscut amb tu!!

Enguany l’Escola Primavera arriba als 40 anys. El divendres 17 de maig a partir de les 18:00h de la tarda celebrarem l’aniversari amb un acte festiu on participarà tota la comunitat educativa. Es podrà visitar el centre i les diferents exposicions que prepararem per a l’ocasió. També comptarem amb la presència de diferents entitats de la nostra ciutat que portaran a terme alguna representació. Per últim, a les 21:00h es farà un sopar a les instal·lacions del centre. El preu del sopar és de 10 euros per persona.

Per reservar s’ha de fer l’ingrés en el següent compte bancari ES90 0081 0009 6600 0132 0341 abans del 30 d’abril, i enviar el justificant de la transferència a l’adreça electrònica reserva40primaveres@gmail.com indicant el nom de les persones per a les que reserveu. Més tard, la setmana del 6 al 10 de maig s’hauran de recollir al centre les entrades pel sopar en horari de 9h a 16:30h. Us esperem!!!