SETMANA CULTURAL DE SANT JORDI DEL 18 AL 22 D’ABRIL

Benvolgudes famílies, aquest curs hem organitzat una setmana cultural amb motiu de celebració de Sant Jordi. Durant aquesta setmana realitzarem diferents activitats, us deixem la nostra planificació :

• Dilluns 18:  -celebració dels Jocs florals , hi haurà un concurs literari de les obres que han fet els alumnes.                              – a la tarda, s’obriran les portes de la nostra biblioteca i començarà la visita de la inauguració amb els                          nostres alumnes.
  • Dimarts 19 i dimecres 20: activitats diverses a les aules i continuem les visites a la nostra biblioteca amb els alumnes i la biblioteca del barri.
  • Dijous 21: representació de titelles.
  • Divendres 22: al matí a les 9:30 començarà l’exhibició de danses i cançons

US CONVIDEM EL DIVENDRES 22 a les 9:30 a que vingueu a l’escola a veure els vostres fills i filles a l’exhibició de danses i cançons . També esteu convidats a la JORNADA DE PORTES OBERTES, on podreu veure els treballs dels vostres fills /es i conèixer la nostra NOVA BIBLIOTECA. L’horari serà el següent:

Matí

– Educació Infantil: de 12:00 a 12: 30.

– Educació Primària: de 13:00 a 13:30.

Tarda

Tothom podrà venir de 16:00 a 16:30.