32 comentaris a “AGENDA

1. Hola a tothom!Què tal esteu???Sóc la Yuting,de l’any passat,jeje.No he deixat pas d’entrar al bloc.I per cert,si necessiteu alguna traductora,jo us ajudaré encantada!!!Jeje

2. hola !!!!
    m’agada molt el calendari de la escola es molt xulo!!!
    a mes a mes m’encanta perque surt tot hu que farem!!
    aquest curs m’agradara molt!!

3. Bon dia, jo son una vella alumne que hi anava al vostre col·legi, no se si un en recordeu de mi m’en vaig anar a 4rt. I sempre us recordo… Per sempre estareu en el meu cor, us estimo a tothom!!

4. Victoria,sóc la Begoña, la teva primera professora de quan vas venir a 3r.
    Passa’t algun dia per l’escola i així ens expliques com va la teva vida.
    Un petó.

5. m’agrada molt el bloc de 6è i el del pep ventura.
    moltes gracies nuria i modest per posar aixo perque aprenem coses noves gracies.

6. Hola Nuria muchas gracias por enseñarme muchas cosas y todas esas cosas que me enseñastes me ha servido en secunadaria la ESO por ahora no es dificil pero va pasando el tiempo y se va poniendo dificil tambien te doy la gracias por las cosas que has hecho por mi gracias a ti y a todos los consejos que me distes en primaria voy bien en la ESO y aunque ya no podre tener como mi tutora y como mi profe de mates siempre te voy a guardar en un sitio muy especial en mi corazon nuria aunque tenga a dos profe de mates tu siempre seras la mejor profe de mates para mi.
    TE QUIERO MUCHO NURIA

7. hola soy la veronica yo tambien queria agredecer a la profesora Pilar que me a enseño catalan ahora me va muy bien gracias Pilar.

8. OLA SOC LA TATIA QUE ANABA AMB EL CARLOS EL PRUFASO DE 3RA BULIA DIRLI ALS MEUS COPANYS DE 4TA QUE ELS ESTIMO MOLT I QUE BOLDRIA TORNARLOS A BEURE

UN PATO MOLT GRAN 4A

9. Encara recordo tots els dies al Pep Ventura, i és que una bona escola no s’oblida fàcilment, ara vaig a 3r de l’ESO i gràcies a la base que em va donar aquesta escola, continuu tenint bones notes. Gràcies per tot. Espero que us recordeu de mi.

10. Hola Cristina. I tant que ens recordem de tu! M’alegro que et vagi tot tan bé. Una abraçada!

11. En el insti hay muchos deberes !WOW¡… os echo muchos de menos cada ves
    que voy a buscar a mi hermanita que es la Yosaury Maibelis Feliz Garcia me recuerdo todos los momentos que he tenido en el colegio !JO¡ quiero volver al Pep Ventura jajaja
    bueno muchos besos y saludoa a todos los preofes que me han tenido.

Mabel Feliz

12. Petons enormes nenes guapes!Yamila i Mabel.A l’institut no és fàcil, el més important és continuar esforçant-se.

13. m’ agrada molt aquesta escola es la millor i m’agradaria quedarme i no anri a l’institut perque es molt dificil