Visita a l’ajuntament -3r B-

Els nens i nens de 3rA hem anat a visitar l’ajuntament. Allà ens ha rebut el sr. Alcalde (sr. Òscar Aparicio) i la sra. Regidora d’Educació (sra. Núria Anglada). Hem visitat l’edifici de l’ajuntament , el sr. Alcalde ens ha explicat el que es feia en algunes àrees i en la recepció; ens han demanat el nom i cognoms i hem pogut comprovar, un a un, que ens teníen registrats i podien saber la nostra adreça i la nostra data de naixement.
A la sala de plens hem fet dos grups. Uns s’han assegut a les cadires dels regidors i del sr. Alcalde, han presentat propostes, les han votat i les han aprovat. El nen o nena que ha fet el paper d’alcalde/essa han dirigit la sessió. Ho hem fet dues vegades, Així hi ha pogut passar tothom. Ha sigut molt interessant i qui sap si quan serem grans algú de nosaltres serà regidor o regidora …

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.