Jornada esportiva municipal d’handbol -5è i 6è-

Els alumnes de 5è hem participat en una jornada esportiva municipal, organitzada conjuntament pel Patronat Municipal d’Esports de la Bisbal i les escoles Cor de Maria, Joan de Margarit i Mas Clarà.

Aquestes són unes jornades esportives formatives on la competició no és el més important sinó una eina educativa més . En aquestes matinals es tractarà un esport poc conegut a nivell municipal i es farà una formació amb tècnics especialitzats de cada esport on es fomentarà el gust per l’esport, la relació entre els nens de les diferents escoles, el companyerisme, la cooperació entre tots, etc

S’han estructurat en 2 blocs: en un es fan una sèrie inenterrumpuda de partits d’handbol de 8`de durada al pavelló vell. En l’altre hi ha diferents estacions amb jocs d’handbol: inflable, llançament amb minitramp, punteria en una lona foradada, llançaments.

Ha estat una jornada molt instructiva i els nens i nenes s’ho ha passat d’allò més bé.

Imatges de la jornada:

Imatges de 5è:

Imatges de 6è:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.