Coses que fem a P5

Els nens i nenes de P5 hem jugat amb les balances. Les hem manipulat i ens hem fet un tip de pesar les coses de la classe:

Comencem a cordar-nos la sabata, però cal anar practicant:

Hem sortit al pati a dibuixar els arbres. Estaven ben pelats! Després l’hem pintat amb acuarel·la:

Que divertit que ens ho hem pasat, que si jo et pinto  a tu i tu em pintes a mi.

I ara a guarnir-nos! Que si de vaca, policia, senyora, princesa, pagès, … Fins que la quaresma ha arribat.

Hem plantat maduixes.

>

Si veniu el dia de portes obertes veureu quants núvols hem pintat per penjar al passadís.

Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.