Tennis taula – 5è –

Dins de les jornades esportives municipals organitzades pel patronat d’esports de la Bisbal d’Empordà, aquest trimestre hem fet una sessió de tennis taula. El dijous 3 de desembre ens hem trobat les 3 escoles de la Bisbal (Cor de Maria, Joan de Margarit i Mas Clarà) al pavelló firal. Un cop allà s’han repartit els nens en 2 grups i en aquests  s’han reagrupat els nens i nenes de les 3 escoles barrejats en subgrups. La sessió ha estat dirigida per membres del club de tennis taula de la Bisbal (Jaume Llenas, Cecili Pons i Jordi Oller) que ha fet molt bona tasca apropant aquest esport als nens i fent-los gaudir d’una estona molt entretinguda i enriquidora.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.