“El globus màgic” i “El nom màgic” – P4 –

Amb motiu de la “Setmana de la Ciència” els nens de P4 han fet uns experiments a la classe. Han fet el “Globus màgic” i “El nom màgic”.

Un cop fets aquests experiments els nens i nenes de P4 vam anar a P3 a explicar l’experiment del  “Globus màgic”.

Els nens/es de P3 van descobrir que si freguem un globus i l’acostem als paperets els fa ballar i fins i tot els cabells.

Que bé que ens ho vam passar!!!

Imatges de l’activitat a P4:

P4 “A” explica l’activitat a P3 “A”:

P4 “B” explica l’activitat a P3 “B”:

Els nens i nenes de P4 vam anar a P5 a explicar l’experiment “El nom màgic”.  Vam descobrir que a l’escriure el seu nom amb cera blanca sobre paper blanc no es veia però si passàvem una aiguada (pintura aigualida) sortia el nom.

Màgia !!! Això és fantàstic !!!

Imatges de l’activitat a P4:

P4 “A” explica l’activitat a P5 “A”:

Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a “El globus màgic” i “El nom màgic” – P4 –

1. Retroenllaç: CEIP Mas Clarà » Setmana de la ciència

2. Alumna de l'escola diu:

que bé que s’ho varen passar

No???????