Setmana de la ciència

Durant la setmana de la ciència a l’escola s’han portat a terme diferents experiments a les aules d’infantil i primària. A continuació podreu veure les diferents experiències que s’han portat a terme a l’escola:

P3 Sura o no sura?
P4 El nom màgic, El globus màgic
P5 Imants
1r La roda i per què suren els vaixells?
2n Els colors de la llum, Fem un circuit elèctric i Magnetisme
3r Experimentem amb els sentits i els aliments
4t Barreges, cristalls i per què surem
Mescles heterogènies
Experimentem amb el cos humà
Aula de Música Xilòfon d’aigua

Quant a Escola Mas Clarà

Bloc de la nostra escola on es pot veure una mostra de les diferents activitats que es porten a terme en l'escola.
Aquesta entrada ha esta publicada en Anglès, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física, Educació Infantil, Escola, Música, Portfolio. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat