Anellament d’ocells

El dia 7 d’octubre vàrem anar a Cassà de la Selva a fer un anellament d’ocells.

Ens varen ensenyar moltes coses sobre les parts més importants dels ocells.

Vàrem veure diferents espècies d’ocells que habiten en el bosc de les Gavarres. El que em va agradar més era la mallerenga blava. Era molt maco. Tenia un bec especial per menjar fruits del bosc. Va ser “xulo” perquè l’Edgar va posar-li una anella petita a la pota, Així tothom sabrà que és del nostre país.

Després d’omplir un dossier, vàrem endinsar-nos al bosc, on els monitors, l’Edgar i l’Enric, hi havien col.locat unes xarxes de bon matí. Allà hi havien molts pardals atrapats.

Va ser un dia molt calorós i a sobre alguns es van dedicar a buidar l’aigua dels nens.

[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/CMxpuqhu_DE” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

Aquest article ha estat publicat en Anglès, Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.