UN CAP DE SETMANA DE GRANS RECONEIXEMENTS

El dissabte 13 de juny l’escola va rebre dos grans reconeixements:

  • Un alumne de Cicle Mitjà va recollir el premi com a finalista als II Jocs Florals de Catalunya convocats pel Departament d’Ensenyament. Aquest mateix alumne ja havia recollit prèviament el 1r premi en la fase territorial (Catalunya Central) d’aquests jocs florals.
  • El bloc d’Educació Especial va rebre la baldufa de bronze a la categoria de recursos educatius als premis Espiral Edublogs a Medialab-Prado (Madrid).  L’any 2011 aquest mateix bloc va aconseguir la baldufa d’or a la categoria de professors/es.

Aquest curs ha estat un any de premis i reconeixements per l’escola. Altres premis com el gust per la lectura (per part dels alumnes de Cicle Superior) i la participació en actes com el Congrés de Ciència, el certamen de lectura en veu alta o la mostra Petxa-Kutxa han fet que els projectes i els treballs portats a terme des de l’escola es donessin a conèixer mes enllà de les parets de les aules.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, premis. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *