EL DIJOUS LLARDER…BOTIFARRA MENJARÉ!

Pares i mares de l’escola col·laborant amb la celebració del dijous Llarder

Avui, a l’escola, hem celebrat el Dijous Llarder. A la tarda, tots els nens i nenes de l’escola hem anat caminant fins a l’esplanada de l’ermita de Lurdes on ens esperaven una bona colla de pares i mares que ens han preparat un deliciós entrepà de botifarra.

Apart de compartir un bon berenar, els nens i nenes també han aprofitat per jugar i passar-s’ho d’allò més bé passant, tots junts, una tarda molt agradable.

Des de l’escola volem donar les GRÀCIES a l’AMPA per organitzar, de nou, aquest fantàstic berenar i per tots els familiars que s’han acostat fins allà per donar-los un cop de mà.

Mireu com han menjat i que bé que s’ho han passat:

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, AMPA, famílies, festes, poble, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a EL DIJOUS LLARDER…BOTIFARRA MENJARÉ!

1. Montse diu:

Dia fantàstic!!!
    Bona temperatura, bon menjar i molt bon ambient…. no es pot demanar res més per a què una jornada sigui tot un èxit…
    Sumant els esforços de tots, el resultat és ESPECTACULAR
    Felicitats, un cop més, a l’escola.

2. Escola diu:

Coincidim que ha estat una tarda genial!
    L’ambient no podia ser millor i la jornada…un 10. L’escola la formem tota la comunitat educativa i junts…podem fer grans coses. Felicitats també a totes les famílies pel suport que esteu donant en tot moment a l’escola i a tot allò que s’organitza. Que acabeu de passar un molt bon dijous llarder!

3. AMPA Escola Lluçanès diu:

Tenim una Escola dinàmica, engrescadora, propera… i aquest és el secret perquè mares i pares ens animem a participar d’activitats com aquesta. El Dijous Llarder d’aquest any ha estat un exemple de participació de les famílies en la ja tradicional botifarrada, que dona el tret de sortida a la celebració del Carnestoltes.
    Des de la Junta de l’AMPA sentim la necessitat d’agrair a totes les mares i pares que ens van ajudar dijous a fer possible aquesta jornada tan maca.
    Esperem que acabeu de gaudir del Carnestoltes a l’escola i al poble.
    Tots junts fem Escola!

4. Escola diu:

Gràcies a vosaltres per l’esforç, la dedicació, la constància i el suport per totes i cadascuna de les activitats, sortides i propostes de l’escola. La jornada no hagués sigut la mateixa sense el recolzament de les famílies i la participació de tots i cadascun de vosaltres.
    Gràcies pel comentari.

5. Clara Comas Valls diu:

Hola bona tarda/vespre!
    Soc la Clara de 3r.
    Em va agradar molt l’entrepà de botifarra!
    Fins i tot vaig repetir!