S’ACABA UN NOU CURS AMB JOCS I UN EMOTIU COMIAT

Hem deixat enrere un curs ple de reptes, il·lusions, projectes i un munt de moments i experiències compartides.

curses de sacs

L’últim dia de curs l’hem celebrat com es mereix amb jocs de cucanya molt ben organitzats pels alumnes de cinquè que han fet que grans i petits gaudissin d’allò més en diferents espais del pati i organitzats en diferents grups. Junts hem gaudit d’una bona estona!

Després de refrescar-nos amb un deliciós gelat, tots hem anat a l’aula polivalent de l’escola on s’han donat a conèixer els guanyadors/es del Menú Musical 2014 que han rebut una clau de sol d’or, planta o bronze i un regal. Els guanyadors, els teniu a la fotografia. Tercers classificats l’Eudald, l’Adrià i l’Àngel de sisè, segona posició per Queralt i Núria de quart i primer lloc per la Marta i l’Aleix de tercer i quart. Moltes felicitats!

guanyadors menú musical

Després hem acomiadat els alumnes de sisè. Ens han dedicat un ball i, com ja és costum, els hi hem regalat una samarreta amb una fotografia de grup i un DVD amb vídeo (recull de fotografies) de la seva estada a l’escola que hem pogut veure projectat a la pantalla de la mateixa aula.

Alumnes sisè

regal sise

Els nois i noies de l’últim curs de primària han tingut un detall molt bonic per tots els/les mestres que hem estat al seu costat des que van arribar a l’escola: una flor amb un missatge personalitzat que han llegit davant de tots els seus companys/es i una fotografia de grup per penjar al vestíbul de l’escola. Molta sort a tots/es!

regal Queralt

La jornada ha tingut un moment molt emotiu quan la Queralt, una alumna de P5, ha volgut agrair el seu pas per l’escola amb un preciós regal: imatges del conte “El Petit Príncep” per penjar a les parets de l’escola com a record i un punt de llibre per totes les mestres i els seus companys/es de curs amb la següent dedicatòria: “L’AMISTAT ESTÀ FETA DE TROSSETS. Gràcies pels trossets que m’has regalat”.

Des del menjador també s’ha celebrat el final de curs graduant els alumnes més grans de l’escola amb unes medalles amb la inscripció “t’has graduat en menjar de tot”. S’ha fet un joc on cadascú ha pogut comprovar el que agradava més o menys als seus companys/es.

Fem un punt i part i comencem a preparar el nou curs amb nous objectius però amb la mateixa il·lusió i la mateixa energia que tots plegats mestres, famílies i alumnes hem estat vivint al llarg de tot aquest curs.

Només ens queda desitjar-vos a tots i totes MOLT BON ESTIU!

Recull d’imatges de l’últim dia de curs a l’escola:

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.