2n DIA DE COLÒNIES

Avui, segon dia de colònies hem tingut un temps molt millor que ahir. Des de primera hora del matí ha sortit el sol i això ha fet que l’activitat de la tarda per practicar esports alternatius a la platja fos més lluïda. També, i per la vostra tranquil•litat, us volem dir que tots s’ho estan passant molt bé i que no hem tingut cap incident.
Durant el matí ens hem centrat en la gravació del tema de la cantata que havíem assajat els darrers mesos a l’escola. Organitzats en tres grups, s’ha treballat les qualitats del so des de l’experimentació: durada, intensitat, timbre i altura, i a més cadascú ha dissenyat la caràtula del CD que s’endurà a casa.

CIMG0323
A l’estudi del gravació ens han explicat el funcionament i les dues zones que hi sol haver: la sala de control i el plató, aquest darrer amb la necessitat que sigui totalment insonoritzat. Hem entrat al plató i ens hem posat els auriculars com qualsevol dels cantants famosos i hem anat fent les repeticions que calia fins aconseguir uns bons resultats. Després hem escoltat la nostra gravació i les correccions que s’hi poden aplicar fins a l’edició final.
A la tarda, també dividits en tres grups ham treballat el violoncel, El cant dels ocells i l’ofici de luthier. Quant al primer taller us hem de dir que han pogut provar en directe la interpretació amb aquest instrument després de repassar-ne les parts i l’ús de l’arquet. Respecte a la cançó El cant dels ocells ens han explicat l’interès que tenia Pau Casals per a interpretar-la i hem fet un joc de reconeixement de diferents ocells que hi surten, tant visualment com amb el seu cant. Així hem distingit entre altres la garsa, la cadernera, el rossinyol, la perdiu, el mussol, la merla…I finalment, tots ens hem convertit en constructors d’instruments de corda. Hem jugat amb les diferents peces que hi ha en cadascun d’aquests instruments i hem pogut provar la construcció en directe d’un violí, una viola i un violoncel. Tothom hi ha estat molt atent i us podem dir que d’aquí potser en sortiran alguns futurs intèrprets.

Treballant de valent al plató

Aquest article ha estat publicat en general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a 2n DIA DE COLÒNIES

1. Olga diu:

Ostres són molt xules… fan tots unes cares …es veuen molt contents.!!!

2. lali i gerard diu:

Quin luxe de colònies! A veure si s’encomanen de música i tornen amb mooltes ganes !!

3. silvia diu:

Hola ja veiem que us divertiu- graveu disc i mes coses els nens els profesors i teniu una fotografa profesional bona nit i fins dema

gracies
    familia naranjo puig

4. carlota,jordi i sandra diu:

La Carlota només veure les fotos ha dit ” ala que xulo” i és veritat, sembleu uns professionals tots i totes. Quina enveja!! I a més, al costat de la platja.
    Aprofiteu al màxim que això ja s’acaba!!! Demà us estarem esperant.
    Molts petons a tots i un d’especial per la Paula.

5. kin diu:

Hola a tots i totes!!, quina experiència més interessant. M alegro molt que pugueu tenir aquesta oportunitat. Gràcies mestres i mestre. petonets des de Lluçà

Kin

6. judit diu:

Quines colònies tan interessants, trobo les activitats genials. M ha encantat l’activitat de gravació, quin pilot d artistes!!!
    ?s fantåstic que tot estigui bé.
    Família farré boix

7. Gabi diu:

Quina sort poder gaudir d’unes colonies tan xules!! Realment trobo un gran encert aquest seguit d’activitats relacionades amb la música.
    Recta final…festa de comiat!!! Segur que la experiència la recordareu molt temps i amb totes aquestes fotos encara ho tindreu més facil!
    Fins molt aviat! Gaudiu fins a l’ultim minut.

8. Moises Anna Ivet diu:

Estem encantats veient totes les activitats que esteu fent, segur que arribareu amb un pilot de vivències noves i apassionants. Disfrutau molt de les hores que us queden, nosaltres ja tenim ganes de que torneu i aqui a casa hi ha una petitona que et trova molt a faltar Aleix. Molts petons a tots!! ????????????