PRIMER DIA DE COLÒNIES

Cap a mig matí hem arribat a l’alberg de Santa Maria del Mar i tot seguit hem visitat l’Auditori Pau Casals. En aquesta primera activitat ens han explicat què era un auditori i les diverses parts que hi ha habitualment. Tots els alumnes han hagut de buscar el seient que els tocava a partir d’una entrada simulada que els han donat i han pogut comprovar les característiques que fan adient un espai adequat com a auditori: la sonoritat, la visibilitat i la comoditat dels seients. Allà han après una cançó, Volem la pau, de la qual se n’ha fet una gravació en directe.

Museu Pau CasalsUna vegada instal•lats a l’alberg hem dinat i a la tarda hem pogut visitar la Vil·la Museu Pau Casals (a la fotografia estem davant de la façana). Es tracta de la casa d’estiueig que el músic va fer construir a la platja de Sant Salvador i que durant anys va ser la seu de diversos convidats. En aquest lloc ens han explicat la vida de Casals des de petit, i hem pogut veure les diferents parts de la casa habilitades actualment com a museu. Igualment les explicacions anaven acompanyades amb videos i nombroses fotografies i documents que testimonien el compromís del músic amb la pau al llarg de la seva vida. Hem descobert alguns aspectes de Pau Casals totalment desconeguts i n’hem ampliat d’altres que havíem treballat a l’escola. Ens han fet adonar de la seva generositat a diferents nivells, quan durant molts anys adquiria obres d’artistes amics seus i més endavant quan col•laborava amb els nombrosos exiliats de la guerra civil. Han ressaltat que a través de la música va aconseguir donar a conèixer Catalunya arreu del món, un fet que es va fer palès especialment en el seu discurs davant l’ONU l’any 1971.

platja
Després de berenar a la platja ha estat el torn dels jocs dirigits a la platja. Partint de quatre grups que tenien en comú el mateix color, tots els alumnes han pogut gaudir una bona estona d’activitats on es requerien diferents destreses i habilitats. Amb el temps ben just per sopar hem tornat a l’alberg i per finalitzar la jornada han participat en un joc nocturn de pistes pel municipi.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a PRIMER DIA DE COLÒNIES

1. judit diu:

Ja estàvem esperant les fotos. Que contents que esteu!
    Que bé que hagueu pogut fer les activitats a l’exterior? Aquí ha fet una bona tormenta. A seguir disfrutant. Molts petons
    judit boix

2. silvia diu:

Hola
    Bon dia quin pilot de fotos i molt macas que ho paseu molt be . fins dema i gracies

3. Gabi Tomàs diu:

L’entorn es veu magnífic i les activitats sonen molt divertides.
    Segur que us ho passeu molt be!
    Si el temps aguanta és perquè canteu bé. Ja ho sabeu…cal afinar o fareu ploure. Esta a les vostres mans!!
    Petons per totes i tots.
    Gabi
    PD: Per l’Ona i l’Oriol una capsa ben plena!! 😉

4. Nuria Brunet diu:

M’agradat molt els comentaris d’els dies, las fotos molt maques. M’agradat el temps aguanta . Que su passeu molt be.

Nuria i familia Compta Brunet. Molts petons per Adria.

5. Ester (Família Cors Berengueras) diu:

Quines fotos mes divertides !!! Sembla que us ho esteu passant molt bé, i quin pilot d’activitats … Seguiu disfrutant, que ja només us queda un dia.
    Bona nit a tots !!!
    I molts petons per tu Marta, fins demà. 🙂