PARTICIPEM AL CONGRÉS DE CIÈNCIA A LA UNIVERSITAT DE VIC

Congres cienciaEl divendres dia 16 de maig, els alumnes de P5, 6è i els delegats de medi dels diferents cursos, vam assistir al Congrés de la Ciència feta pels infants a la Universitat de Vic.
Es van presentar davant d’altres escoles dos treballs realitzats durant el curs:

• P5: ELS CUCS DE LA FARINA
  • 6è i delegats de medi: ELS ERIÇONS

Tots/es ho van fer molt bé i van viure una experiència única.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Medi Ambient, Projectes, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a PARTICIPEM AL CONGRÉS DE CIÈNCIA A LA UNIVERSITAT DE VIC

1. Montse diu:

Hola colleta de científics!!!
    Ahir, els pares, vàrem poder gaudir de l’exposició dels treballs que van presentar al Congrés de la Ciència.
    Va ser una exposició molt clara i molt preparada…. la veritat, és que semblaven uns autèntics professionals del tema!
    Us felicito a tots per l’exposició !!

2. Gabi Tomàs diu:

Sabeu que?
    A Einstein li hauria agradat que el seu fill anés a una escola com la nostra!!
    Aquests projectes que permeten experimentar, veure i comprovar coses que diuen els llibres són molt enriquidors i la prova és que hem vist com els nens i nenes dominen termes científics com ara “hipòtesi”, “comprovació”, “relació entre factors”…
    Hem d’aplaudir aquestes iniciatives i felicitar als joves científics perquè van fer unes exposicions genials!!