ALLIBEREM ELS ERIÇONS DE L’HORT DE L’ESCOLA

explicacio camadocaEl dilluns 7 d’abril vam alliberar al seu medi natural els eriçons que havíem cuidat i observat a l’hort de l’escola juntament amb altres exemplars.

La Núria, la responsable del centre de recuperació d’animals “Camadoca”, ens va explicar les característiques d’aquests animals, què mengen, on viuen…i també li vam poder fer moltes preguntes que teníem preparades després d’haver estat investigant i convivint amb aquests animals.

nuria de camadoca

eriçons

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Lluçanès, Medi Ambient, sortides, Valors. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ALLIBEREM ELS ERIÇONS DE L’HORT DE L’ESCOLA

1. Gabi Tomàs diu:

És genial tenir pares i mares que en saben tant de la natura!!
    Pocs nens tenen l’oportunitat de treballar, aprendre i viure experiències com aquesta de l’alliberament dels eriçons.
    Amb aquestes xerrades, ens convertirem en petits experts en medi natural!!