VISITA AL MOLÍ PAPERER DE CAPELLADES

El passat divendres 4 d’abril, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar a Capellades.

Per grups vam visitar diferents espais del poble:

• Moli papererEl Molí paperer de Capellades: ens van ensenyar com es feia el paper i ens van deixar tocar diferents tipus de paper. També ens van ensenyar les màquines on es feia el procés del paper. N’hi havia moltes! Allà, tots els cursos varem fer un taller de paper: un de blanc, un de reciclat i un altre de color verd.
  • L’Abric Romaní: un jaciment arqueològic on ens van explicar moltes coses sobre la prehistòria i les eines que feien servir els homes de Neanderthal. Abric RomaniVam veure un vídeo de la fauna i la flora d’aquella època, com preparaven les armes i els llocs on els homes prehistòrics es refugiaven per dormir o per menjar. El material que feien servir per fer les eines és una pedra que es diu Sílex. A l’Abric Romaní també vam fer un taller de tir amb arc.

Mentre anàvem al jaciment vam poder veure l’antic safareig del poble de Capellades.

Ens va agradar molt i vam aprendre moltes coses.

(Adaptació dels diferents textos escrits pels alumnes de 5è de l’Escola)

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Projectes, sortides, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.