TALLER D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Dimecres 26 de març els alumnes de P5 i Primer vam participar en un Taller d’Alimentació Saludable organitzat per la Diputació.
En aquest taller, l’Òscar, un monitor, ens va ensenyar a classificar diferents fruites i ens va parlar de la importància d’una alimentació variada i equilibrada.
També vam fer diferents jocs d’olor i tast de fruites.
Un activitat molt enriquidora per ajudar-nos a adquirir hàbits saludables i beneficiosos pel nostres organisme com la necessitat de menjar tot tipus d’aliments: verdura, fruita, carn i peix.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.