PREINSCRIPCIÓ I JORNADA DE PORTES OBERTES

Ben aviat començarà el període de preinscripció (de l’11 al 21 de març) i, per aquest motiu, hem preparat juntament amb l’AMPA una Jornada de Portes Obertes (DIUMENGE 9 DE MARÇ) i hem distribuit diferents fulls d’informació.

Us animem a visitar-nos, conèixer les diferents instal·lacions, els projectes i gaudir dels tallers que tenim programats.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, famílies, general, Lluçanès. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.