UNA EXPERIÈNCIA SOBRE EL RECICLATGE I EL RESPECTE PEL MEDI EXPLICADA PELS ALUMNES DE CI

contenidors

Un dels continguts que hem treballat dins del Projecte d’Escoles Verdes és la cura i el manteniment del Medi Ambient i la importància del reciclatge.

Arrel de l’arribada d’uns CONTENIDORS NOUS en tres llocs diferents del pati de l’escola, ens hem reunit tots a l’Aula Polivalent de l’escola on els alumnes de Cicle Inicial ens han explicat, a través d’un Power Point elaborat per ells mateixos, per què és tan important reciclar i de quina manera podem seleccionar i distribuir les deixalles al contenidor més adequat. Sota el títol “RECICLEM A L’ESCOLA” tots els nens i nenes han presentat a la resta d’alumnes de l’escola, tot allò que han après sobre aquest tema.

Els alumnes de P5 també han fet un experiment amb diferents tipus de paper arribant a la conclusió que el paper d’alumni contamina molt més i, per tant, cal evitar-lo tant com sigui possible.

D’aqueta manera, tots junts, hem pres consicència sobre la importància del reciclatge i, a partir d’ara, sabrem com utilitzar correctament els nous contenidors.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Medi Ambient, Projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.