ENS PREPAREM PER ANAR A ALBACETE

(Article redactat pels mateixos alumnes de Cicle Superior de l’escola)

BECA D’IMMERSIÓ EN LLENGUA ANGLESA

A l’escola Lluçanès participem en un programa d’Immersió en llengua anglesa amb un projecte titulat “OUR FOREST IS ALIVE” amb el qual treballem en anglès el tema dels boscos, la natura i la recuperació de la vegetació en un bosc cremat.

Gràcies a aquest projecte hem guanyat una beca per anar una setmana a Riópar (Albacete). Marxarem el dia 29 de setembre i hi anirem 25 alumnes de cinquè i sisè de l’escola acompanyats de dues mestres. Allà ens trobarem amb altres escoles d’altres comunitats autònomes i millorarem el nostre anglès.

Aquestes setmanes, a l’escola, els nens de cinquè i sisè ens estem preparant per anar-hi i fem diferents activitats en anglès per explicar el nostre projecte a les altres escoles. També donarem a conèixer el nostre poble i el nostre centre amb una presentació de diapositives en anglès. Farem activitats i excursions al bosc dels voltants i ens entrevistarem amb els forestals que van viure l’incendi de Sant Feliu Sasserra.

Una altra activitat que hem fet és el disseny d’un logotip. Tots els nens i nenes n’hem ideat un i ara n’ha de sortir un guanyador que serà la imatge que estamparem en un regal que donarem a tots els altres alumnes que ens acompanyaran en el nostre viatge.

Logotips dissenyats pels alumnes de cinquè i sisè:

Estem molt emocionats i segur que aprendrem moltes coses. Ja us ho explicarem tot a la tornada!

Aquest article ha estat publicat en concursos, Projectes, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.