DIADA DE SANT JORDI 2013

Com ja és habitual, el dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, després de visitar les parades de llibres i roses, els alumnes de l’Escola van participar dels actes organitzats des de l’Ajuntament. Al matí, esmorzar popular al passeig a càrrec de la Unió de Botiguers i Comerciants de Prats i, seguidament, el lliurament de premis del VIII Certamen literari.

Des de l’escola felicitem a TOTS els alumnes tant els guanyadors com tots els que van participar al certamen demostrant, a través del seus treballs, la seva habilitat plàstica, creativa i narrativa. Les obres guanyadores es poden veure a la web de l’Ajuntament i estaran exposades a la Sala de Cal Bach fins el 30 d’abril.

A la tarda, els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial van ballar i gaudir de l’espectacle infantil al passeig a càrrec de Roger Canals i, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van veure una divertida obra de teatre en anglès a la Sala Polivalent titulada “Pirate Island“.

Una diada de Sant Jordi acompanyada d’un temps esplèndid on tots ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquest article ha estat publicat en concursos, festes, poble. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a DIADA DE SANT JORDI 2013

1. Olga diu:

Una diada de Sant Jordi molt divertida i un dia fantàstic !!