ESPORT I VALORS AL BARÇAKIDS

Aquest curs els alumnes de Cicle Inicial i 3r han treballat el valor del RESPECTE relacionat amb el món de l’esport participant en un concurs de la revista BarçaKids.

Cada grup ha elaborat una revista digital amb imatges i text sobre el valor escollit.

Podeu veure el nostre treball i el d’altres escoles participants a la web de la revista:

TREBALL DE CI:

TREBALL DE 3r

Aquest article ha estat publicat en activitats, concursos, Esport, TIC, Valors. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.