ENS VISITA UN JUGADOR D’HOQUEI PROFESSIONAL: EN SERGI PANADERO

Des del Club Patí Lluçanès s’ha proposat i organitzat la visita d’un jugador d’hoquei professional: en SERGI PANADERO que juga al primer equip del Barça amb l’objectiu d’acostar aquest esport als nens i nenes de l’escola i apostar pels valors de la constància, l’esforç i la salut en la pràctica esportiva.

Avui 15 de novembre en Sergi i en JAUME PRAT, porter professional d’hoquei  i entrenador del Club Patí, han explicat als alumnes de P5 fins a sisè la història d’aquest esport, l’equipament necessari, la manera d’agafar i utilitzar l’stick… però també han pogut conèixer millor la vida d’en Sergi i practicar una mica el control de pilota amb en Jaume.

Al llarg de la sessió els nens i nenes han pogut fer preguntes a en Sergi i, d’aquesta manera, veure la dificultat que suposa arribar a ser un professional d’èlit en el món de l’esport i, per tant, la importància de passar-s’ho bé i treballar en equip sempre tenint presents els estudis.

Una activitat que s‘engloba dins del projecte d’escola sobre els esports i que ens ha ajudat a conèixer una mica més de prop aquest esport molt important a Catalunya i a la nostra comarca.

Gràcies al Club Patí Lluçanès per aquesta fantàstica iniciativa ja que poques vegades els alumnes tenen l’oportunitat de parlar i intercanviar opinions amb un jugador d’hoquei professional de la categoria d’en Sergi Panadero i posar-se a la pell d’un jugador practicant una mica aquest esport.

Aquest article ha estat publicat en activitats, Esport, Projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ENS VISITA UN JUGADOR D’HOQUEI PROFESSIONAL: EN SERGI PANADERO

1. biel avila diu:

Gràcies a vosaltres per deixar-nos acostar a l’escola el nostre món sobre rodes!!