CLOWNING! ESPECTACLE EDUCATIU DEDICAT A L’ANGLÈS

Avui 31 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han viatjat màgicament a Londres a través de la màgia, els titelles i molta imaginació en anglès sense moure’s de l’escola.

De la mà de l’actor RUSKUS PATRUSKUS els alumnes han gaudit d’un gran i màgic espectacle  endinsant-se al cor de Londres vivint fantàstiques aventures com resoldre el misteri que s’amaga al Big Ben, reviure la història de l’espasa del Rei Artur, ajudar a la Reina d’Anglaterra a trobar les joies robades…

Un espectacle on els alumnes no només han pogut participar com a públic sinó que, fins i tot, han pogut interpretar alguns dels personatges.

Us en mostrem una petita pinzellada a través de les imatges:

Aquest article ha estat publicat en activitats, anglès, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.