DOBLEMENT PREMIATS

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van participar, al XVII concurs literari del programa “EL GUST PER LA LECTURAorganitzat per l’espai LIC del Departament d’Ensenyament.

Aquest programa té per objectiu la formació de bons lectors i lectores (competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura).

En aquesta edició del concurs els alumnes de QUART van ser escollits finalistes i els alumnes de CINQUÈ guanyadors en la seva categoria. El passat dijous 28 de juny, una representació de cinc alumnes van anar a recollir el premi a Barcelona.

Tots dos cursos varen presentar un treball relacionat amb les il·lustracions de diferents contes: els de quart van treballar sobre diferents versions del conte “El flaustista d’Hamelín” i els alumnes de cinquè van analitzar les imatges de diferents contes de “La llegenda de Sant Jordi”.

Amb la participació en aquest concurs els alumnes van haver de desenvolupar diferents competències: artística, digital, lingüística…

Tots els treballs van estar molt ben valorats per part del jurat.

MOLTES FELICITATS!

Aquest article ha estat publicat en activitats, concursos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.