PROJECTE “DE TRES EN 3”

Els alumnes de 1r (classe del RUIXAT) han participat en un projecte telemàtic cooperatiu anomenat “DE TRES EN 3”, pensat per treballar les endevinalles amb alumnes de cicle inicial.

Durant el projecte, tres personatges: l’Eustaqui, la Klissa i la Mina, introduiran als nens i nenes en el món de les paraules, els enginys i els enigmes.

Per participar-hi els nens i nenes de la classe del “RUIXAT” han seguit els següents passos:

1. S’han presentat i han enviat una fotografia de grup.
  2. Han elaborat i enviat una endevinalla conjunta basada en un personatge del món dels contes i tres pistes per ajudar a resoldre-la.
  3. Han anat resolent les endevinalles que han enviat altres escoles que també hi participaven.

Per conèixer una mica més el projecte, veure i intentar resoldre la seva endevinalla (amb les tres pistes o sense elles) i descobrir les endevinalles dels altres centres participants tan sols heu de clicar AQUÍ o sobre una de les dues imatges que acompanyen aquest article. Un cop dins la pàgina, si cliqueu sobre l’apartat de presentacions podreu veure totes les escoles que hi participen, les seves fotografies i el seu missatge de benvinguda.

Ens agradaria saber la vostra opinió a través d’un comentari: us han agradat les endevinalles, les heu trobat molt difícils, us agrada l’endevinalla que han enviat els nens i nenes de 1r, algú us ha ajudata resoldre-la? VINGA,  A PARTICIPAR I PASSAR UNA ESTONA DIVERTIDA RESOLENT TOTS ELS ENIGMES.

Aquest article ha estat publicat en activitats, Projectes, TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.