DOBLEMENT PREMIATS AL CONCURS: EL GUST PER LA LECTURA

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, durant les sessions de biblioteca han estat treballant la lectura i comprensió de dos llibres de CHRISTINE NÖSTLINGER: Frederica, la pèl-roja” a 3r i 4t i “konrad, el nen que va sortir d’una llauna de conserves” a 5è i 6è.

Un cop treballat el llibre vam decidir presentar-nos al XVI concurs EL GUST PER LA LECTURA convocat pel Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d’Ensenyament.

Els alumnes de Cicle Mitjà havien de realitzar una presentació digital en què es reflectís com s’imaginaven la vida de la Frederica, de la tieta Annatia, el gat Moix i del carter i la seva dona al nou país on van a viure. Es valorava la relació entre text, imatge i música.

Els alumnes de Cicle Superior havien de registrar un debat prèviament preparat. Els alumnes s’havien de dividir en dos grups i aportar arguments que justifiquin com s’ha d’educar un infant segons la senyora Bartolotti i segons el senyor Egon. Es valorava tant el contingut com l’adequació al gènere discursiu.

El passat dimecres 8 de juny els alumnes de 3r i 6è van anar al Caixa Fòrum de Barcelona per recollir el seu premi: els alumnes de 3r van resultar GUANYADORS i el grup de 6è FINALISTA de la seva categoria.

ENHORABONA A TOTS/ES. HEU FET UNA GRAN FEINA I AQUEST N’ÉS EL RESULTAT

(amb so i música)

PRESENTACIÓ DELS ALUMNES DE 3r (guanyadors)

VÍDEO DELS ALUMNES DE 6è (finalistes)

TREBALLS PRESENTATS PELS ALUMNES DE 4t i 5è

Aquest article ha estat publicat en activitats, concursos, TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.