EXPOSICIÓ: CANVIANT EL CLIMA, CANVIEM ELS RIUS

Al llarg d’aquesta setmana, els diferents cicles de l’Escola hem anat a visitar una exposició anomenada “Canviant el clima, canviem els rius” al local del GALL de Prats de Lluçanès.

Aquest matí ens ha tocat el torn als més petits de l’escola P3, P4 i P5. Al local ens hem trobat amb la Núria de Camadoca, la mare de la Clara de P4. La Núria ens ha ensenyat els diferents tipus de cranc. N’hem observat les seves parts i hem conegut el cranc autòcton i hem après que l’havíem de cuidar molt. També hem vist altres espècies de tortugues i peixos que es mengen els animals dels nostres rius.

Ara nosaltres, a l’escola, estudiarem els crancs de riu.

Ens ho hem passat molt i molt bé tenint tan a prop aquestes espècies d’animals. N’hem après moltes coses i, el que és més important, les hem pogut viure.

Us deixem amb algunes fotografies d’aquesta visita dels nens i nenes d’Educació Infantil:

Nens i nenes, nois i noies de l’Escola, si voleu, ens podeu escriure un comentari amb tot allò que heu vist, fet i viscut vosaltres durant la visita en aquesta exposició. Tots hi podeu dir la vostra, us animeu?

Aquest article ha estat publicat en activitats, poble, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.