PROJECTES MÉS ENLLÀ DE L’ESCOLA

Aquest curs tots els nens i nenes han treballat projectes relacionats amb el Medi Ambient (els ocells, la riera, l’hort, l’aigua i el canvi climàtic).
Tots aquests Projectes dónen els seus fruïts, traspassen fronteres més enllà de les aules provocant un canvi d’actitud i respecte envers el medi que ens envolta.
Les famílies us hi heu implicat d’allò més i, des de l’Escola, volem agraïr-vos la vostra dedicació i recolçament.
Un exemple és la mostra de fotografies que ens han fet arribar fa pocs dies la Núria i l’Oriol (pares de l’escola). Ens volen donar a conèixer les menjadores que tenen instal·lades a “Camadoca”, el procés d’alliberament de crancs de riu i l’alliberament d’ocells al pati de l’escola.
Es tracta d’espècies protegides que, gràcies a aquests grans gestos, poden tenir una segona oportunitat.

Aquest article ha estat publicat en activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.