UNA CANÇÓ PER RECORDAR

Des de l’escola us volem felicitar  a tots: pares, mares, avis, àvies, tiets, tiets, amics, amigues, nens i nenes per la cantada col·lectiva de la última cançó de Nadal d’aquest any que ja s’acaba.

La cançó QUAN SOMRIUS cantada entre tots els assistents a la cantada va ser d’allò més emotiva i de ben segur que la recordarem durant temps. Què en penseu vosaltres? Podeu donar la vostra opinió de la cançó i fer comentaris sobre la festa en aquest mateix bloc. Us animeu? (sota el vídeo trobareu l’opció per escriure el comentari que desitgeu enviar-nos)

Si voleu practicar amb la lletra de la cançó muntant un petit “karaoke” casolà aquí teniu el vídeo que es va projectar durant la cantada. Esperem que us agradi i us provoqui bones sensacions!

Aquest article ha estat publicat en festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a UNA CANÇÓ PER RECORDAR

1. Marta Casado diu:

És genial!!! i em porta molts bons records de l’any passat amb tots vosaltres!! Us trobo a faltar… Bon any i molts petons!!!

2. Yolanda diu:

Hola Marta!
    Quina alegria saber que encara estàs pensant amb nosaltres entrant en aquest bloc! Des de l’escola també et trobem molt a faltar i et desitgem el millor pel nou any!!!!
    Un petonàs molt i molt fort.
    Yolanda Roset