LA TARDOR

Ja ha arribat la tardor i el paisatge es transforma. A l’escola estem treballant aquesta estació i, a l’aula d’informàtica, els alumnes de Cicle Mitjà hem dibuixat un bosc de tardor. A partir de diferents fotografies fixes (unes fulles, un esquirol, bolets i un cargol) havíem de fer volar la nostra imaginació i crear un divertit i original paisatge. Voleu veure el nostre treball? Tant sols heu de “clicar” sobre el dibuix (model a partir del qual hem elaborat les nostres pròpies creacions).
paisatge1