ELS PASTORETS A L’ESCOLA

PASTORETSEl dia 18 de desembre tots els nens i nenes de l’escola van representar ELS PASTORETS. L”espectacle va quedar d’allò més lluït. Felicitats a tots els actors i actrius!

Ja podeu gaudir de les fotografies de la representació. Esperem que us agradin.

Si voleu gaudir del video dels Pastorets podeu “clicar” sobre l’enllaç. (Triga bastant temps a carregar-se i la qualitat no és massa bona ja que és un arxiu molt gran). En breu esperem poder-vos oferir la possibilitat de disposar del video en format DVD.

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/a8023207/pastorets.rm" width="452" height="388"/]

Aquest article ha estat publicat en festes, general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.