avui us presentem un article que parla sobre el treball per projectes.
Creiem fermament que el plantejament de treballar per projectes ens ofereix més avantatges educatius que les assignatures: a l’alumnat els motiva més i els ajuda a connectar tots els coneixements que tenen.
Tothom ha demanat informació a casa i hem recollit, tota aquesta cartellera i el que ens han dit que havíeu parlat. (aquí l’article anterior on en parlàvam)
Dimecres ho debatrem tots plegats a veure si en surt l’aigua clara…
Avui a la tarda hem fet l’espai de “què passa al món?”. Hem estat recordant notícies que aquests dies hem vist o sentit.
Ens hem adonat que n’hi havia una molt persistent: la dels refugiats de Síria.
N’hem parlat una mica i hem vist aquesta notícia. El testimoni d’un refugiat sirià a Hongria.
També hem descobert que l’Àngel té un germà estudiant a Budapest. Hem fet preguntes, que li hem donat a l’Àngel, per si ens les pot contestar.
Se’ns acabava l’estona de classe, però desprès com que teniem castellà oral, hem aprofitat per veure un altre video i per grups parlar del que havíem vist
Hablamos en castellano sobre el tema.
Al final decidimos hablar con las familia para saber mas del tema, entre todas y todos buscaremos información y la compartiremos.
Aprofitem per aconsellar-vos un article en que es parla dels deures. Ho fa un gran pedagog italià, anomenat Francesco Tonnucchi. És interessant parla també de la LOMCE