En motiu de la fira d’en Perot Rocaguinarda celebrada al nostre poble, ens van deixar un dia l’inflable per nosaltres sols. Mireu que bé ens ho vam passar!!
Dia: 23 novembre 2011
LA QUERALT!!
La setmana del 14 al 18 de novembre, la Queralt Llobet Ballús va ser la protagonista de l’escola. Ens va explicar el llibre de la pròpia història que ha fet a casa amb els seus pares, i ens ha encantat. També va portar alguns objectes importants per ella, com: un CD de música (el rey león), la massa de la Patum, el trabuc del bandolers, un gos de peluix, el conte de l’abella secallona i el joc del timbre.
Aquí en teniu alguines imatges.
Moltes gràcies a la família Llobet Ballús per la seva col·laboració.
ISMAEL, EL PRIMER PROTAGONSITA
Durant la setmana del 7 a l’11 de novembre, l’Ismael Teldi Ramos va ser el primer protagonista de l’escola. Ens va mostrar el llibret que ha elaborat de la pròpia història, tot explicant-nos aspectes, aventures, tradicions, etc. d’ell i la seva família. Va portar objectes significatius per ell i ens va tocar l’acordió, que per cert, ho fa molt bé!
Durant aquella setmana, va venir la seva mare, i entre els dos ens van explicar “el riu de la vida de l’Ismael”, i després tots els nens i nenes vam fer el nostre.
Moltes gràcies per la col·laboració de la família Teldi Ramos!
SANTA CECÍLIA
Aquesta setmana hem celebrat santa Cecília, patrona dels músics. Al matí vam construir instruments.
A la tarda vam oferir un concerts amb cançons tradicionals catalanes.