El pati de l’escola amb igualtat

El passat divendres 9 de gener es va realitzar, en el marc del projecte El pati de l’escola en igualtat, amb la classe de tercer curs de l’escola Joan Solans l’activitat: Com t’agradaria que fos el teu pati?
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer les percepcions i desitjos de l’alumnat sobre l’espai d’esbarjo. Les recerques que impliquen la participació de nens i nenes s’han de realitzar mitjançant activitats que siguin divertides per elles i ells utilitzant, per exemple, el dibuix com a eina de recollida d’informació. Han sortit uns dibuixos fantàstics i plens d’idees que esperem poder exposar ben aviat.

Aquest article ha estat publicat en GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.