PUBLICACIÓ LLISTES PREINSCRIPCIONS AMB PUNTUACIONS

Aquest dilluns els pares podran saber amb certesa si els seus fills tenen plaça a l’escola que han escollit. Els centres publiquen les llistes amb les puntuacions definitives que té cada sol·licitud. La majoria són per a P3 -que és quan hi ha el gruix d’entrada d’alumnes al sistema educatiu- i primer d’ESO -que és quan els alumnes canvien de l’etapa de primària a la de secundària-. De tota manera, la relació definitiva d’alumnes admesos es publicarà el 24 de maig, quan les famílies podran consultar si han entrat o no al centre que han demanat en primera opció.

I és al juny quan finalment es podrà fer la matrícula. El calendari de matriculació serà del 10 al 14 de juny de 2013, ambdós inclosos, a segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i primer curs d’Educació Secundària Obligatòria; del 25 al 28 de juny de 2013, ambdós inclosos, a segon, tercer i quart curs d’Educació Secundària Obligatòria o de confirmació de plaça assignada, en el cas de l’alumnat pendent de l’avaluació de setembre; i del 6 al 10 de setembre de 2013, ambdós inclosos, en Educació Secundària Obligatòria, pendents de l’avaluació de setembre (matrícula extraordinària).

El passat dia 12 va tenir lloc el sorteig per obtenir el número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2013-2014 als ensenyaments d’Educació Infantil de Segon Cicle, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria. El número aleatori de desempat és el 107.142 i es van rebre 151.971 sol·licituds.

324.cat