De nou, Pla de consum de fruita

L’Escola General Prim forma part de nou, del Pla de Consum de Fruita, un pla adreçat a les Escoles de Primària públiques i concertades. Està promogut a través d’una iniciativa entre la Unió Europea i el Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural.

Durant 6 mesos, concretament des de novembre de 2012 fins el mes de juny de 2013, es distribuirà durant 3 dies de cada mes fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, proximitat al punt de producció, qualitat, etc.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes perquè en consumeixin durant l’esmorzar i/o el berenar, tant dins com fora del recinte de l’escola.

La fruita que es repartirà a l’escola durant la semana del 12 al 16 de novembre serà la següent:

-Raïm

-Pera blanquilla

-Mandarina

Planning dels propers mesos (2013):

• Febrer: Mandarina, poma i taronja.
  • Març: Pera, Taronja, tomàquet cherry i pastanaga.
  • Abril: Poma, plàtan i maduixot.
  • Maig: Poma i nespra.
  • Juny: Albercoc i cirera.