CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2016

El 16 de març dos alumnes de la nostra escola, el Marc Mur de CM i la Clàudia Tarragó de CS, han participat en el certamen de lectura en veu alta que es celebra a nivell de tota Catalunya. Els alumnes, acompanyats dels seus pares, s’han desplaçat a Serveis Territorials d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre, a Tortosa, per tal participar a la semifinal del certamen.
Els dos alumnes no han estat elegits guanyadors però ho han fet molt bé, tant el Marc com la Clàudia han llegit MOLT BÉ!!
Volem felicitar al Marc i a la Clàudia per haver arribat fins a la semifinal del certamen i ser elegits els guanyadors a nivell d’escola.
Marc i Clàudia us encoratgem a que continueu treballant com ara esteu fent, i que el proper curs torneu a concursar i a presentar-vos perquè ho heu fet molt bé.

certamenLectura

3 thoughts on “CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2016

1. Maria Bagés Salinas

Sí, senyors, enhorabona per la feina ben feta!!
    Continueu així!!

2. M Mercè Dalmau

Llegir en veu alta pot ser una manera entretinguda de compartir una estona amb altres nens i nenes de diferents llocs. Molt bé i enhorabona per ser uns bons lectors!