Daily Archives: 30 octubre 2012

Recollida selectiva d’oli domèstic usat

La nostra escola col·labora amb la campanya de l’Ajuntament El teu oli ens mou! Recollida selectiva d’oli usat, per la qual cosa s’ha lliurat gratuïtament a totes les famílies un embut i un adaptador per poder emplenar d’oli usat  amb comoditat ampolles de plàstic d’aigua. Aquestes ampolles un cop plenes es poden dipositar en un contenidor situat al pati de l’escola, també en podeu trobar a altres llocs de la població com la plaça del mercat.

Des d’aquestes línies us convidem a participar en aquesta campanya, per una banda el medi ambient és cosa de tothom i per altra teniu una bona excusa per treballar l’educació mediambiental dels vostres fills i filles.

La Castanyada 2012

Un any més tenim previst celebrar la Festa de la Castanyada a la nostra escola, per la qual cosa tots els nens i totes les nenes hauran de portar dimecres pel matí dia 31, 150 g de castanyes tallades.

Programa d’activitats:

• Matí:
    • Nens i nenes de 2CS superior passaran disfressats i disfressades de monstres i castanyeres per les classes per tal d’espantar i de recollir les castanyes. També s’anirà a la residència d’avis “Les Escoles” i a l’Escola Bressol “Pam i Toc”.
  • Tarda:
    • A les 3 de la tarda:
      • Encesa de les torradores i inici de la torrada de castanyes.
      • Actuació dels Flabiols de l’escola i Ball de la Castanya.
      • Ball d’entrada de Gitanes.
      • Repartiment de castanyes a les classes i degustació per part de l’alumnat.
      • Ball de fi de festa.

Tal i com venim fent els darrers cursos, per la tarda, es permetrà l’entrada al recinte als pares i a les mares que hauran de romandre dins la zona indicada.

Confiem molt amb la vostra col·laboració per tal que la festa sigui tot un èxit. Gràcies!

I, per si de cas no sabeu que fer aquest dies, vet aquí un bon grapat d’activitats per passar l’estona tot i aprenent.