Daily Archives: 30 març 2012

Partit de final de segon trimestre. Tarda de Jocs. Dia Mundial de l’Activitat física

Un any més el partit Mestres-Alumnat de 2CS marca l’inici de les activitats lúdiques que assenyalen la fi del trimestre i la celebració del Dia Mundial de l’Activitat física que engloba les activitats desenvolupades pel matí i la tarda del dia d’avui.

Un resultat molt més ajustat que altres cursos ha donat la victòria un any més a l’equip de mestres de l’escola, la qual cosa evidència evidentment que, per una banda els anys no perdonen i per altra que la canalla cada cop juga millor i, possiblement, si en lloc de jugar amb el cor, haguessin jugat amb el cap, el resultat encara hauria estat més ajustat.

Des d’aquestes línies agrair la participació i el reforç de Albert Pujol, Xol per les amistats.

Aquesta tarda tancarem la jornada amb una tarda de Jocs de pati.

Bones vacances a qui en tingui, bones festes a tothom i, recordeu que  ens retrobarem el proper 11 d’abril a les 9 de matí a la porta de l’escola.