Campionat Territorial Tennis Taula

ams

El dissabte 24 d’abril, Andreu Mur Suñé i Sergi Gil Giménez van representar la nostra escola al campionat territorial de les Terres de l’Ebre de tennis taula, ja que a l’anterior campionat, que va ser el comarcal disputat a Riba-roja, van quedar entre els quatre primers classificats (recordem que Sergi va ser campió comarcal i Andreu va quedar en tercer lloc).

Tot i el bon paper fet en la competició, ja que van lluitar en tots els seus partits fins al final,  no van poder assolir cap posició de medalla. Cal recordar que és el primer cop en molt de temps que tenim representants de l’escola de Flix en un campionat d’aquestes característiques. Un campionat amb alumnes de totes les Terres de l’Ebre, amb escoles amb una forta tradició dins el món del tennis taula, on hi havia molt nivell sobre la pista.

Enhorabona a tots dos!!!