Pizza tres Alícies

Ediorial:Edicions Cadí, S.L

Any:Març 2011

Gènere literari:Teatre

Breu descripció del llibre:

Aquest llibre tracta de la Marieta, la mestra, que torna a la classe i es troba els alumnes amb una pizza gegant als seus caps . La mestra diu als seus alumnes que la tallin i tot comença quan les tres Alícies diuen que no la volen tallar. Les tres Alícies se l’emporten i cauen al cau d’un ratolí que hi ha a la classe. Baixen volant amb la pizza de paracaigudes, fins arribar al País de les meravelles, on una reina de cors sempre diu:”Que li tallin el cap!”. Quan ja havia passat dos dies van fer un judici per a qui  havia robat la pizza de la reina(era de les tres Alícies) i l’Alícia B i la A l’ havien robat i l’havien guardat al forn de la cuina del palau .

Les tres Alícies van cridar molt fort i les van treure del cau del ratolí i es van poder menjar la pizza amb tots els seus amics.

Raons de la recomanació :

Recomano aquest llibre perquè si t’avorreixes et pots ficar a llegir, és divertit i et passaràs l’estona aprenent.

2 comentaris a “Pizza tres Alícies