FEM DE PASTISSER: CÓC DE CARABASSA

Relacionat amb un treball a publicar a l’agenda escolar del curs 2019-20, els alumnes de cicle superior hem realitzat un petit treball relacionat amb l’origen, la història i l’elaboració receptes a partir de la carabassa. El treball va finalitzar amb un taller on vam elaborar un Cóc de Carabassa.

Inicialment vam buscar informació dels ingredients i els passos per l’elaboració del pastís. Un cop feta la recerca, els alumnes repartits en petits grups i equipats amb davantal i espàtula ens vam disposar a iniciar la preparació al menjador de l’escola. Cada grup d’alumnes elaborava un petita part de la recepta per tal d’anar avançant en el procés. Un cop finalitzada l’elaboració vàrem donar les safates a la Sílvia (cuinera de l’escola) per tal que ens les posés al forn a coure. El dia següent vàrem posar el sucre glaç al damunt dels pastissos, vam repartir-los i ens els vàrem menjar. Per cert, estaven boníssims!